niedziela, 14 grudnia 2014

Niesamowity.

Duch obecny w moim życiu jest zjawiskowo niesamowity. Podsuwa mi w życiu takich ludzi i takie rzeczy o których by mi się nie śniło, żeby miały pomóc. No np takie rekolekcje adwentowe o.Szustaka. On przyjeżdża do mojej parafii za tydzień. Nie wiem czy to przystoi takiej młodej osobie jak ja czy nie ale do niego pójdę i przytulę najmocniej jak potrafię. Bo jak on mi takie rzeczy opowiada https://www.youtube.com/watch?v=nlSuS29CvJA no nic tylko brać się do roboty widząc, że ktoś też widzi to czym zawstydzasz się każdego dnia swojego życia.

No niesamowite, aż mi jakakolwiek elokwencja wysiadła. Mam ochotę siedzieć z "roździawioną paszczą" i się tym zachwycać. Dobrze, że niedziela i dużo robić nie trzeba, a nad książkami taka pozycja jest niewygodna.

Rekolekcje te oczywiście polecam. Nie mogę niczego zagwarantować, ale tylko przez doświadczanie możemy oceniać, także zachęcam chociaż do spróbowania :)

M.

00:16
i jeszcze to: dzisiejsze kazania na Mszy u dominikanów wcale nie nawiązywało do dzisiejszego dnia :D ani ciut. ani oblubienica z klejnotami, ani pokora, ani beznadziejności. Wszystko było zwyczajne i bezosobowe :D oczywiście że nie. Jak jutro pojawi się link to go tutaj wstawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz